Oudercomité

Wij zijn een groep enthousiaste ouders die zich vrijwillig inzetten voor de school. Wij geven advies betreffende aangelegenheden waarbij ouders en kinderen betrokken zijn en werken mee aan een goede verstandhouding tussen de school, de ouders en hun kinderen.  Kortom wij proberen er mee voor te zorgen dat uw kind een aangename schooltijd tegemoet gaat!

Hoe doen wij dit?

Wij doen dit door een aanspreekpunt te zijn en een luisterend oor te bieden aan iedereen.
Verder komen wij een 6-tal keer per schooljaar samen met de directie en een aantal juffen. Tijdens deze vergaderingen wordt er informatie uitgewisseld over de werking van de school, wat er leeft onder de ouders,…
Ook onze eigen activiteiten worden tijdens deze samenkomsten besproken en uitgewerkt.

Welke activiteiten?

Hieronder enkele activiteiten die we mee organiseren om zo bij te dragen aan de uitbouw van de school.

• Grootouderwandeling,
  • Verkoop kalenders,
  • Wafelverkoop carnavalstoet,,
  • Paasbrunch,
  • Schoolfeest,
  • ………..

Waarom?

Met deze initiatieven willen wij geld inzamelen om zo de noden en wensen van de school mee te realiseren.

Een aantal realisaties van de laatste jaren:

• Nieuwe schoolbanken voor de gangen,
  • Cadeautjes van de sint,
  • Nieuw speelmateriaal,
  • Nieuwe speeltuigen voor op de speelplaats,
  • Ijsjes op het einde van het schooljaar,
  • Frietenfeest,
  • Paasbrunch voor de kleuters,
  • ………..

Graag lid worden?

U bent van harte welkom om aan te sluiten. Hoe meer ouders, hoe meer ideeën, meningen en helpende handen.
U kan hiervoor steeds terecht bij de juffen ,directie of  de voorzitter.

Liever niet vergaderen maar wel een handje toesteken?

Alle hulp is welkom!  Laat het ons weten en we houden u zeker op de hoogte.